Zeedag 1 - Reisverslag uit Ocho Rios, Jamaica van Ger en Henny Nolles - WaarBenJij.nu Zeedag 1 - Reisverslag uit Ocho Rios, Jamaica van Ger en Henny Nolles - WaarBenJij.nu

Zeedag 1

Blijf op de hoogte en volg Ger en Henny

31 Januari 2013 | Jamaica, Ocho Rios

Zeedag

Vandaag een zeedag, dat wil zeggen dat er de hele dag en nacht wordt gevaren zonder een land aan te doen, best wel lekker, tijd om wat dingen te regelen zoals excursies inkopen voor de komende dagen, daar waar we op de Bahamas niets hoefden te regelen is dat voor de andere eilanden wel van toepassing.
Voor Jamaica hebben we gekozen voor de Dunn watervallen en een catamaran partyboottocht, voor de Caymaneilanden hebben we een citytoer, bezoek aan schildpaddenfarm en zwemmen met Stingry pijlstaartroggen, voor Roatan in Honduras hebben we een dagje tropisch strand aan Maya Keys eiland, voor Belize hebben we een riviertocht de jungle in, en we sluiten af in Cozumel Mexico met een middag op een privé eiland genaamd "Isla Passion", klinkt niet slecht he'!
Kost wel een fortuin , maar ja cruisen is nou eenmaal niet de goedkoopste manier van vakantie vieren, maar is ook met niets te vergelijken!
De hele dag worden we deze zeedag verwent met heerlijke gerechten die op alle dekken voor ons klaarstaan, en als je wilt kan je overal aan meedoen van taalcursussen tot danslessen en natuurlijk overal life muziek, s'avonds hebben we een gala avond dus ik, strak in het pak met stropdas, en Hen haar galakleding! Leuk om te zien iedereen in het pak en zelfs galajurken, Na het heerlijke diner met de mooiste gerechten schuiven we zo een 70 tiger jaren party in op dek 2, het leuke van deze bootfeesten is dat iedereen direct de dansvloer op gaat, dus niet van dat stijve gedoe aan het begin, direcht knallen, hahaha!
In onze tafelgenoten Toon en Cora uit Limburg hebben we leuke vrienden gevonden die ook van een feestje houden, omdat ik om twaalf uur jarig werd verraste Toon ons zelfs met een fles Champagne en werd het heel erg laat……
Eenmaal in onze hut werd ik verrast meert slingers die Hen met de hut steward Martin had opgehangen, ook stond er een verjaardagstaart en weer een fles champagne en twee verjaardagskaarten van de Kapitein en Betty van het reisburo!……….een mooie dag!

• 04 Februari 2013 - 23:24

Fam De Bruijne-Nolles:

Dat is nog eens knallend je verjaardag vieren

• 05 Februari 2013 - 09:34

Marianne En Nico:

Zo je verjaardag vieren vergeet je niet gauw. Leuke verslagen en geniet ervan.

• 06 Februari 2013 - 20:46

Nel En Rob:

Van harte zwagertje. Zo,n verjaardag vergeet je niet snel meer.Geniet ervan .OUWe keilebakken

• 09 Februari 2013 - 09:52

Len:

Dazz nog eens een lekker verjaardag lijkt me... tis allemaal wel heel kleurrijk op de boot, wel een beetje neutrale kleren aantrekken anders vind je elkaar niet meer terug lijkt me....