Fort Lauderdale - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Ger en Henny Nolles - WaarBenJij.nu Fort Lauderdale - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Ger en Henny Nolles - WaarBenJij.nu

Fort Lauderdale

Door: Ger Nolles

Blijf op de hoogte en volg Ger en Henny

09 Februari 2013 | Verenigde Staten, Fort Lauderdale

Vrijdagochtend vroeg komt de haven van Miami al in zicht, vroeg ontbijten en snel het schip af om de auto op te pikken bij Alamo, afscheid nemen van Toon en Cora, die samen nog even gaan shoppen in Miami en vervolgens in de avond naar huis vliegen, leuk stel waar we veel mee hebben gelachen de afgelopen dagen, onze Rotterdamse nuchterheid gaat goed samen met de Brabantse spontaniteit!!
Nadat we onze koffers van de band hebben gehaald nemen we snel de gratis shuttle naar Alamo vlakbij het vliegveld.
Helaas de eerste tegenvaller, de bestelde en zo gewilde Ford Mustang is niet meer op voorraad doordat we vrij laat arriveren, met de pest in mijn lijf zoek ik het grote terrein af naar iets wat er maar enigszins op lijkt, mijn oog valt op de Chrijsler 200 Cabrio, op zich ook niet slecht, maar het is en blijft geen Mustang, enige hoop krijg ik opeens als ik een stel, dat de laatste schitterende Blauwe Mustang had, met zijn koffers zie kloten in de cabrio….alstublieft lieve heer! zorg dat het niet lukt met die grote koffers!!! maar helaas, de "lul" zet de grote koffer op de achterbank en zoeft weg met mijn Mustang! zal wel een Fransman zijn geweest!
Hen die hier allemaal niets van begrijpt roept nog een keer: "Joh pak gewoon een wagen" , en ik loop met mijn staart tussen de benen richting de witte Chrijsler, dit zijn nou van die dingen waar vrouwen niets van begrijpen!!!
De tomtom brengt ons in een klein uurtje bij ons hotel "Ocean Sky resort" in Fort Lauderdale, een leuk hotel aan het strand op 5 auto minuten van de gezellige Las Olas Boulevard.
Luxe is ook de valet parking, voor de deur stap je uit en iemand parkeert je auto op de parkeerplaats van het hotel, als je hem weer nodig hebt laat je een kaartje zien en iemand rijd hem weer voor de deur en opent de portieren voor je, Hahahahaha heerlijk Amerika!!

  • 11 Februari 2013 - 07:14

    Jennie Nolles:

    Nou ger!!! Wat een rot auto!
    Ik zou het niet gepikt hebben hoor!
    Henny sterkte er mee, dat zal niet meevallen om in te zitten, zo'n luxe auto met open dakkie .:-):-):-)

  • 11 Februari 2013 - 08:46

    Fam De Bruijne-Nolles:

    Nou pap...ik begrijp je wel hoor!!! :-) al moet ik zeggen dat deze auto ook niet vervelend is om te zien!!! Have fun xxxxx love you

  • 11 Februari 2013 - 22:05

    Ger En Henny Nolles:

    Kijk even bij de foto's Jenny, voor jou alleen heb ik er een foto van een echte Mustang bij geplaatst,snap je het nu??

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ger en Henny

Actief sinds 29 Nov. 2010
Verslag gelezen: 440
Totaal aantal bezoekers 30758

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2013 - 04 November 2013

Marrakech (Marokko)

27 Januari 2013 - 14 Februari 2013

Florida en Caraiben

15 Januari 2012 - 04 Februari 2012

Rondreis Sri Lanka

08 Januari 2011 - 05 Februari 2011

Australie trip

Landen bezocht: