zeedag 3 - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Ger en Henny Nolles - WaarBenJij.nu zeedag 3 - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Ger en Henny Nolles - WaarBenJij.nu

zeedag 3

Door: Ger Nolles

Blijf op de hoogte en volg Ger en Henny

08 Februari 2013 | Verenigde Staten, Miami Beach

De laatste dag van deze cruise alweer, vandaag staat een beetje in het teken van afscheid, de hele middag zijn er activiteiten waar het personeel bij is betrokken, zo krijgen de obers , het huishoudelijke en het activiteiten personeel groot applaus als zij zich met een ingestudeerd dansje presenteren bij het zwembad dek.
Ook worden in een soort optocht alle vlaggen van de bezochte landen getoond.
Wij vermaken ons lekker lui in een strandbed op het achterdek, aan het eind van de middag is er nog een soort van meeting in een van de theaters waar wordt verteld hoe de ontscheping zal gaan, wij krijgen de groene labels aan de koffers, wat inhoud dat we om 9.30 uur van het schip kunnen. Deze avond geen echte theatershow maar een toga feest als afsluiting. Voor de maaltijd vindt iedereen een wit laken in zijn hut met aanwijzingen hoe hem om te knopen zodat iedereen die het feest bezoekt gekleed is als de oude Romeinen. Tijdens het feest krijgen 6 vakantiegangers de kans hun zangtalent te testen, en het publiek kan hen doormiddel van joelen en toertjes wegstemmen ....nou dat hebben we gedaan, na de eerste valse tonen kwam de zang al niet meer boven de toeters uit, we hebben alleen maar gelachen!! maar het was dan ook vreselijk vals allemaal!
Nadat Toon en Cora de dansvloer nog even onveilig hadden gemaakt zijn we voldaan naar onze hut gegaan en hebben onze koffers met groene labels op de gang geplaats…..het is mooi geweest!

• 10 Februari 2013 - 11:35

Jennie Nolles:

Heerlijk om alles weer te lezen. Jullie genieten er echt weer van he. Dit is volgens mij wel een echte relaxte vakantie. Ik kijk uit naar het volgende verhaal. :-):-):-)

• 10 Februari 2013 - 16:24

Betty Derks:

Hoi Hennie en Ger,

Wat geniet ik weer van jullie verhalen, jij jullie hebben echt het heerlijke cruiseleven leren kennen. En nu maar nagenieten in Floria, veel plezier

gr. Betty

• 10 Februari 2013 - 17:21

Petra Trumpi:

Nou, nou zo beleef je nog eens wat..., leuk om te lezen en foto's te zien! Vooral die griekse jurk stond Henny erg leuk....