Bahamas - Reisverslag uit Nassau, Bahama's van Ger en Henny Nolles - WaarBenJij.nu Bahamas - Reisverslag uit Nassau, Bahama's van Ger en Henny Nolles - WaarBenJij.nu

Bahamas

Door: Ger Nolles

Blijf op de hoogte en volg Ger en Henny

30 Januari 2013 | Bahama's, Nassau

Bahamas
Na een leuke avond met het verkennen van de boot en het registreren van je creditcard, waarbij je direct een all inclusief drankpakketvoor 23 dollar pp af kan sluiten , niet onverstandig met prijzen als 5 dollar een biertje en 7,90 dollar voor een cocktail, zijn we heerlijk in slaap gevallen.
s'Morgens aangekomen op het eiland Nassua van de groep de Bahamas, na het ontbijt konden we lopend de boot af richting de veerbootjes die je naar paradise eiland brengen, het eiland waarop het schitterende Atlantisch hotel ligt met suites van 25000 dollar per nacht!! Maak je geen zorgen wij zijn er alleen maar doorheen gelopen richting het oergezellige strand voor het Riu hotel, regelaars lopen zich de benen uit de reet om een stoel met parasol voor en je drankjes te regelen! Inderdaad een prachtig groen blauwe zee met wit zand en overal reggiemuziek…het paradijs! Na dit strandfeest hebben we de straatjes met ontelbare terrasjes en winkeltjes nog bezocht in Nassau, voor een schilder genieten met al die felle kleuren!
Leuk detail om aan te geven hoe vriendelijk de inwoners van Nassau zijn: Hen en ik wilden een douane stempel van de bahamas in ons paspoort, eenmaal binnen in een kantoortje met vier dikke zwarte dames werd Hen al prinses genoemd en ik toegezongen met happy birtsday omdat ze mijn as verjaardag in mijn pas zagen! schitterend!
Rond vier uur weer op de boot en na een douche weer helemaal klaar voor het feest, want dat is het op deze boot, het is net een stad op het water, met overal bars en entertainment met optredens . we komen tijd te kort….Help!!
Morgen een dag op zee, maar of dat relaxen wordt??……………...

• 04 Februari 2013 - 23:18

Fam De Bruijne-Nolles:

Leuk dat jullie nu een stempel van de bahamas hebben!!! Natuurlijk wel een must als je dan toch daar bent! Klinkt allemaal echt super, geniet er maar lekker van!! Dikke kussen van ons

• 09 Februari 2013 - 09:47

Len:

Kijk maar uit dat ze niet als blanke slavin verkopen Hen... ik vertrouw het niet als ze ineens zo aardig doen en je prinses noemen....
    Vervelend al die feestjes en drankmisbruik, jullie hebben het echt slecht!